Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa GT 3.2 V6 24V vs. Alfa Brera 3.2 JTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa GT 3.2 V6 24V vs. Alfa Brera 3.2 JTS

    Здравейте колеги.Дали някой е запознат с предимствата и недостатъците на 3.2 jts 260 p.s. спрямо 3.2 24V Arese 240 p.s.Tъй като съм имал няколко алфи с arese и ме е "обзела болеста" да сменям gt-то 3.2 с brera 3,2 jts...Та ако някой има впечатления относно темамта ще се радвам да сподели

  • #2
    Според мен това ще е грешка, за която ще има много да съжаляваш - да смениш арезето с jts.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #3
      Нямам преки наблюдения над посочените автомобили, Брерата е кютук, а мотор 3.2 jts доколкото знам е GM и 3.6 литров вариант се слага в Камаро. Aмериканците, лош и трошлив мотор не биха сложили в muscle car, следователно, би трябвало да е здрав. Брерата е мноого красива.

      Comment


      • #4
        Да и мен много ми допада,пък и гт-то ми е омръзнало малко,но пък за сметка на това,съм страшно доволен от 3.2 мотора.

        P.S

        Гледам че по показателите : 0-100 км/ч и максимална скорост - GT-то е малко по-бързо и на ускорение и на макс скорост,пък е с 20 конски сили по-малко и е с по-лош въртящ момент,а на тегло са "тука-тука"

        Comment


        • #5
          Тежи си брерата:
          http://www.youtube.com/watch?v=g-jBvWIw61o
          Иначе е много яка колица, на мен специално ми е по-комфортно в нея, отколкото в ГТ .
          '05 166 V6
          '98 156 2.0 TS ex ...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
            Нямам преки наблюдения над посочените автомобили, Брерата е кютук, а мотор 3.2 jts доколкото знам е GM и 3.6 литров вариант се слага в Камаро. Aмериканците, лош и трошлив мотор не биха сложили в muscle car, следователно, би трябвало да е здрав. Брерата е мноого красива.
            Аз пък до колкото знам единственото общо между двата двигателя е блока.Това обаче не ги прави еднакви.Най-важната част на един двигател е главата и управлението на горивните процеси, а те са си на АР.С една дума между двата двигателя няма нищо общо, освен едно парче желязо.
            Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
            Ducati ST2

            Comment


            • #7
              Имаше преди време дин клип в ютюб, вкойто се сравняваха 'гласовете' на двата мотора. Разликата беше поразителна, но закономерна - единият е оригинално Арезе, а другият е опелска доработка.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Аз ги познавам повече не като "Арезе" ами като "Буссо". Другият е "Холден" на GM.
                И двата съм ги карал, и двата са много подобни по практически всички показатели. "Симфонията", която издава Буссо обаче е несравнима. Новият мотор има повече въртящ момент в ниските и средните обороти, което го прави по-удобен и практичен. Старият Буссо от своя страна има по-състезателен характер, оптимизиран в продължение на около 30 години, развива мощността си във високи обороти. Холден е по-икономичен откъм разход на гориво. Той е и с верига, старият с ремък. Затова пък инжекторите за директната инжекция на Холден са си цяло състояние.

                Целият двигател е напълно различен. Блокът е различен, главата на единият е с индиректна инжекция на другият директна. По тази причина и буталата са различни, за да може да се създава различна концентрация на сместа бензин-въздух вътре в цилиндрите. Електрониката е тотално различна. Холден моторът може да работи с бедна смес, за да понижи вредните емисии при определени режими, когато не се изисква цялата мощност. Всъщност точно това наложи подмяната на целия агрегат. Затова има и разлики в поведението и в звука между двата.

                Брерата е по-тежка и това й пречи да се държи както ГТ. И двата двигателя се оказват изключително корави във времето. Аз бих заложил на Буссо, поради спортния му дух и носталгията по времето на истинските двигатели за ценители.

                Единственият начин да се сравнят реално е ако имаше едно и също шаси, но с двата различни двигателя. Такова няма: 147/156/GT са на едно и 159/Brera/Spider на новото, което пък си е референт в своя клас. За нас романтиците 3.2 Буссо май ще остане последният автентичен вдигател Алфа Ромео...
                Last edited by 145selespeed; d.m.y г., 02:42.
                145 QV Selespeed
                GTV 2.0 TS ´01

                Comment


                • #9
                  Ако трябва да съм честен,най-вероятно няма да сменя гт-то с brera ,жалко че алфа не монтират по мощни агрегати на серийните си модели ( изключвам 8c-то което e с идиотска цена).Просто ми е леко омръзнала,но няма с каква друга алфа да я сменя,която да ми доставя такова удоволствие от звук,поведение на пътя,отлично вървене,отлична здравина и много красив външен вид и естествено с нормална цена.Явно ще събирaм пари за някоя "Carrera" по-нататък ,защото марки като BMW и Мерцедес само като ги чуя и по-добре да не се изказвам......

                  Comment


                  • #10
                    Според мен не си струва тая "размяна"
                    Защо не направиш един тест драйв на Брера - може пък да ти допадне.
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #11
                      Направих тест на 159 3.2 jts,и не ми хареса .В смисъл,хубава е колата,но е доста по-спокойна и тиха и просто не ме грабва

                      Comment


                      • #12
                        А щом искаш нещо по-мощно замислял ли си се за нещо от тоя род: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4o4s37
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • #13
                          Хах - гледам я по няколко пъти на ден,още от момента в който беше 30к,но ме е страх да се вкарам в такъв филм,не знам нищо като цяло за мазерати и ме е страх от евентуални ремонти и обслужване ( като пари и части ) и въобще като цяло къде аджеба да я поддържам.Иначе не ми се ще да ходя да я подкарвам,защото после ще трябва веднага да я купувам и да му мисля впоследствие

                          Comment


                          • #14
                            Какво толкова - има доста места, където може да се поддържа. Важното е до момента да е в кондиция!
                            А иначе за колата: Кеф цена няма
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • #15
                              Тя 3.2 Biturbo V8 32V (369 Hp) ли е ? Че нещо не намирам такава 420 Hp ?

                              Comment

                              Working...
                              X